Tuesday, February 22, 2011

Hadiah 10000th visitor

Posted by mixbundle at 1:12 PM
Sorry for late update..hihi..saya baru balik dari jalan-jalan di samping menghadiri kenduri kahwin kawan saya. So, HAPPY WEDDING DAY MISS AZZA. Semoga berkekalan sampai bila-bila.

So, cakap pasal bundle ni, saya ada borak-borak dengan member lama. Dia member idea kepada saya untuk hadiahkan 5 helai baju wanita (jacked an sebaiganya) kepada 10000th visitor of my blog. Still a long way to go kan? so.. saya nak ikut idea yang diberikan.

Kepada 10 000th visitor of this blog (http://rakanniagabundle.blogspot.com) saya nak berikan 5 helai baju wanita kepada anda. Sila print screen dan hantar kepada mixbundle@gmail.com jika orang itu adalah anda..hihi…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

1st Bundle Bale Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting