Monday, January 17, 2011

Konsep Rakan Niaga Bundle

Posted by mixbundle at 12:44 AM
1) Konsep rakan niaga bundle

Anda boleh memilih salah satu pakej daripada 3 pakej.

Yang pertama ialah RM100 UNTUK 30 HELAI.

Yang kedua ialah RM190 UNTUK 70 HELAI.

Yang ketiga ialah RM300 UNTUK 130 HELAI.

Semua harga termasuk postage (pos biasa). Tidak termasuk kos pos untuk pertukaran baju.

2) Apakah jenis baju yang dijual?

Anda diberi pilihan untuk memilih baju wanita atau baju kanak-kanak atau campur-campur wanita dan kanak-kanak.

Gambar-gambar contoh anda boleh lihat di ruangan gambar-gambar.

3) Kenapa dipanggil rakan niaga bundle?

Rakan niaga bundle kerana anda boleh tukar baju yang tidak laku dengan stock lain. Anda hanya perlu pos kembali baju tersebut. Penggantian akan dibuat mengikut jumlah baju yang dihantar semula. Baju tidak boleh ditukar kembali dengan wang ringgit. Hanya akan ditukar dengan stock yang lain.

4) Bagaimana hendak menjadi sebahagian daripada rakan niaga bundle?

Anda boleh sms kepada saya (0135883324) dengan memilih pakej pada soalan 1. No akaun bank akan diberikan. Bank in kepada saya dan berikan alamat. Kemudian saya akan menghantar baju-baju terpakai (bundle) tersebut kepada anda.

5) Bagaimana untuk memborong lebih daripada 130 helai?

Saya akan berikan harga istimewa untuk anda.. Hanya sms atau email kepada saya (0135883324/ mixbundle@gmail.com)

6) Bagaimana pula dengan proses penghantaran?

Penghantaran akan dibuat pada setiap hari Jumaat. Maka, pada hari Rabu, saya akan tutup order untuk Jumaat minggu tersebut untuk memudahkan saya packing barang pada hari Khamis. Segala order pada hari Rabu selepas pukul 6 akan dibawa kepada Jumaat minggu berikutnya. Terima kasih kerana kesabaran anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

1st Bundle Bale Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | web hosting